The Tale of Captain Venerate and the Evil Nerf

Discussion in 'Gold Mine' started by Wiz, Jan 9, 2006.

  1. Wiz

    Wiz NOT DONATING *EVER*

    Joined:
    Dec 11, 2002
    Messages:
    5,116
    Just as many of you, I have wondered what was up with the recent flood of Venerate people posting in, and getting banned from, the Balance Discussion forum. In hopes of understanding more, I broke into the vaults of the guild and came upon this tale. I hope it shall shed light on this matter.

    Without further ado...

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    <3 to Venerate, but PLEASE try to post with cooler heads, I'm getting tired of banning your members from BD. :)
     
    Dzillon likes this.
  2. iaeolan

    iaeolan Dalayan Elder

    Joined:
    Jun 19, 2005
    Messages:
    2,518
    <3 <3 More, please! More!! <3 <3

    Love the flip book in the corner like the pink panther comics
     
  3. TapeinV

    TapeinV Dalayan Elder

    Joined:
    May 29, 2005
    Messages:
    854
    Hahahaha.
     
  4. JayelleNephilim

    JayelleNephilim "Helpy Helper"

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    2,341
    Location:
    Ra Cha Cha, NY
    :eek:
    :lol:
    :finger:
    <3 Wiz and his fun illustrated narratives!
     
  5. Mythryn

    Mythryn Dalayan Master

    Joined:
    Feb 4, 2004
    Messages:
    1,553
    :roll:
     
  6. Raherin

    Raherin Dalayan Beginner

    Joined:
    Jul 20, 2004
    Messages:
    795
    Wow, that is just....wow. Too funny for words.
     
  7. Elysium

    Elysium Dalayan Adventurer

    Joined:
    Apr 13, 2005
    Messages:
    382
    The Jews have bar mitzvahs...
    Venerate has the ritual of Captain Venerate. You simply are not a man (no manlier chin = no man) if you do not do this at one point or another. Or so goes the Book of Venerate.
     
  8. Yanbik

    Yanbik Dalayan Beginner

    Joined:
    Jun 5, 2004
    Messages:
    201
    BA KUNK
     
  9. Timir

    Timir Dalayan Adventurer

    Joined:
    Feb 7, 2005
    Messages:
    197
    hahaha that was good....
     
  10. dunbar

    dunbar Dalayan Beginner

    Joined:
    May 19, 2005
    Messages:
    83
    Its great to have admins who have a sense of humor! ROFL! that was great. I almost started laughing out loud in class when I read this. Trust me, strategic management isn't that funny. I'm getting weird looks right now.
     
  11. Budder

    Budder Dalayan Beginner

    Joined:
    Jan 9, 2006
    Messages:
    2
    at least

    :sadf:


    LOL and I always thought that Wiz was very busy... apparently he has had to much time on his hands lately to complete such a detailed drawing. :hug:
     
  12. Wiz

    Wiz NOT DONATING *EVER*

    Joined:
    Dec 11, 2002
    Messages:
    5,116
    Re: at least

    Hi Mager.

    Did you really need to make a new account just to troll?
     
  13. Budder

    Budder Dalayan Beginner

    Joined:
    Jan 9, 2006
    Messages:
    2
    nope

    nope new email account, but thanks for noticing : )
     
  14. Wiz

    Wiz NOT DONATING *EVER*

    Joined:
    Dec 11, 2002
    Messages:
    5,116
    Re: nope

    You're welcome. :)
     
  15. JayelleNephilim

    JayelleNephilim "Helpy Helper"

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    2,341
    Location:
    Ra Cha Cha, NY
    Re: nope

    You do realize you can change your email account in your profile rather than creating a new forum name each time you change email addy ...
     
  16. Liam

    Liam hooah

    Joined:
    Dec 18, 2002
    Messages:
    675
    This makes it funnier
     
  17. Nurgock

    Nurgock Dalayan Beginner

    Joined:
    Nov 9, 2005
    Messages:
    148
    Hahaha yes, request for Wiz illustration comedy option succesful!

    Btw Wiz I take your comment about trolls as a painful reminder of the prejudice against my race :( I havent shit up any threads(too badly) and Im a troll :D
     
  18. Llanoldar Lluindar

    Llanoldar Lluindar Dalayan Beginner

    Joined:
    Jun 6, 2005
    Messages:
    186
    When you join Venerate, you get an innate +25 Bonus to drunken posting.

    (Only +5 to drunken raiding)
     
  19. Rambler

    Rambler Dalayan Beginner

    Joined:
    Mar 23, 2005
    Messages:
    922
    Erm, not as funny as the last. I got confused as to what the fuck was happening...next time use pictures. LOL

    ROFLCOPTER

    Or something.

    Who wants to punch me in the kidneys?
     
  20. Atomicated

    Atomicated Dalayan Beginner

    Joined:
    Oct 31, 2005
    Messages:
    81
    Wiz you are awful. You say your story is for ages 12 and up but it has the word Fuckheads in it. This kind of language is horribly innapropriate for our youth.
     

Share This Page